Klacht: Weigering onkostenvergoeding gemiste vlucht & compensatie

op 11 oktober 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Ondanks dat ik online ingecheckt was om 15.05 voor vlucht HV5194 vertrek 21.45 en alleen met handbagage ging vliegen, is het mij niet gelukt om na aankomst op ORLY om 20.45 te boarden [boardingtime om 21.15] dankzij afgesloten deuren, incompetent vluchthavenpersoneel van andere maatschappijen en de luchthaven zelf en het ontbreken van Transavia personeel op luchthaven Paris ORLY. Ik moest noodgedwongen een Flixbus [nachtbus] nemen om de volgende dag thuis te zijn om te kunnen werken, echter was deze ervaring zo mensonterend en slopend dat ik mijn 8 uur werk zonder nachtrust niet heb kunnen doen. Transavia is slechts bereid de luchthavenbelasting ter hoogte van € 18,79 te vergoeden…

Als Transavia mijn gehele ticket vergoedt, en ter compensatie van AL het ongemak, de stress en mensonterende toestanden mijn Flixbus ticket vergoedt en de gemiste werkuren á € 50 p/uur, totaalbedrag factuur door mij ingediend € 494 + 21% BTW zijnde € 594,74

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cleOrganised