Klacht: Weigering Nationale Tidschriftenbon te annuleren

op 28 juni 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde voor Nationale Tijdschriftenbon van € 15,00 kijken welke tijdschriften ik daar voor kon krijgen, heb toen wat mogelijkheden bekeken, maar vergeten het automatisch aangevinkte teken (is voor accoord gaan met de algemene voorwaarden) weg te halen, daar door ging de bestelling door.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Samona mij een nieuwe tijdschriftenbon geeft van € 15,00 en tevens dat zij het automatische vinkje weg haalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Reactie van de melder van de klacht j.kon10@

4 maanden geleden - Ik vind het slechte service en gezichtverlies voor Sanoma.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht j.kon10@

2 maanden geleden - Ik vind Sanoma erg star, waarom sturen ze mij niet gewoon een Nationale Tijdschriftenbon van € 15,00 voor zo'n bedrijf moet het toch geen probleem zijn. Haal het automatische vinkje weg, dan kan daar mee dit probleem voorkomen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door j.kon10@