Klacht: weigering aanpassing gegevens en verkeerde aflevering

Deze firma verschuilt zich achter een whatsapp en een email waar niet op wordt gereageerd. Ik stuurde een email om mijn gegevens te corrigeren maar ze wijzigden onterecht ook het afleveradres. Ze stuurden een email dat het artikel was verzonden via postNLmaar dat was naar het onjuiste afleveradres.Ik nam zelf contact op met postBL en deze bevestigden het artikel nog niet te hebben ontvangen en dat de firma makkelijk nog het afleveradres zou kunnen aanpassen. Ik kon deze echter nergens bereiken en pas na een klacht bij de consumentendienst ontving ik hun telefoonnummer 0031358080233 wat op naam staat van international trade company. Toen ik eindelijk iemand aan delijn kreeg werd ik uitgejouwd op een zeer brutale wijze en weigerde men het leveradres aan te passen niettegenstaande het product nog niet was overgedragen aan postNL. Ik stel hun in gebreke voor alle kosten die ik moet maken om het product alsnog op het juiste adres te krijgen. Ik beschik over de bewijzen van PostNL en emailberkeer wat onbeantwoord blijft.

indien het artikel opnieuw wordt verstuurd naar het juiste adres wat ik meermaals heb medegedeeld of indien ik een restitutie ontvang.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VoordeelVanger.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VoordeelVanger.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VoordeelVanger.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VoordeelVanger.nl

Heeft op 04 juni 2021 om 15:02 geantwoord

Goedemiddag,
Zoals aangegeven hebben wij het pakket niet meer, hierdoor is het helaas niet meer mogelijk dit pakket aan te passen voor. Wij hebben een reactietijd van gemiddeld 2 werkdagen wij doen ons best tijdig te antwoorden. Als u een brief in de brievenbus stopt, en komt erachter dat er iets verkeerds op de envelop staat kan u dat ook niet meer aanpassen, bij ons werkt dit helaas net zo.

Wij verschuilen ons dan ook nergens achter en hebben u netjes te woord gestaan.

Indien het adres niet juist is of onbekend komt deze automatisch retour naar ons magazijn. Hierna zal uiteraard het bedrag aan u worden gecrediteerd.

Fijne dag!

Heeft op 04 juni 2021 om 15:41 geantwoord

Dit is het omzeilen van de waarheid. Zoals verwacht. De sluwheid van een bedrijf dat geen enkele waarde hecht aan eerlijke handelspraktijken. Het is Uw dienst zelf die een foutief afleveradres heeft ingevuld en aangepast online nadat ik het juiste afleveradres had vermeld. Op dit ogenblik , want ik nam contact met postNL, is het pakket nog steeds niet afgeleverd en werd er zelfs letterlijk door postNL gezegd dat mits contact met Uw firma nog alle tijd over was om het juiste afleveradres te melden en de zaak klantvriendelijk op te lossen. De onlinestatus is immers nog steeds \"pakket niet ontvangen\". De wijze waarop U zich verschuilt achter whatsapp en het grote gebrek om U telefonisch tijdig te kunnen contacteren is Uw mankement en Uw fout en niet de fout van de klant. U wacht om te antwoorden per email bewust lang om het voor uzelf gemakkelijk te maken. Het feit dat ik een telefoonnummer te weten kom op uw vestiging te Laarne waar ik werd afgesnauwd en uitgejouwd tart alle verbeelding. U gebruikte zinnen als: \" werkt U hier misschien? Wat weet U er dan van ? \" en had even goed kunnen bellen naar postNL, twee minuutjes en het juiste afleveradres doorgeven. Ik heb dan ook besloten om gerechtelijke stappen te ondernemen en heb deze zaak bij de gerechtelijke diensten kenbaar gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door GilbertMaho