Klacht: Weigeren opzegging.

op 19 oktober 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Wegens invaliditeit brief laten opstellen en verstuurd, maar de bladen bleveniet komen. Laatse 5x retour gezonden en weer krijg ik een betaling voor €71.68 voor juli t/met december. Ben ten einde raad.

Wanneer de opzegging wordt geaccepteerd en ik de rekening niet hoef te betalen voor niet geleverde(geaccepteerdde producten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

1 maand geleden - Geachte mevrouw Hillegers, Uw abonnement is nu stopgezet, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 25 oktober 2016 om 10:05 geantwoord

Abonnement is stopgezet. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven. De klant hoeft niets meer te betalen.

Geachte mevrouw Hillegers,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door B.Hillegers