Klacht: Weigeren opzegging.

op 19 oktober 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wegens invaliditeit brief laten opstellen en verstuurd, maar de bladen bleveniet komen. Laatse 5x retour gezonden en weer krijg ik een betaling voor €71.68 voor juli t/met december. Ben ten einde raad.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de opzegging wordt geaccepteerd en ik de rekening niet hoef te betalen voor niet geleverde(geaccepteerdde producten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

1 maand geleden - Geachte mevrouw Hillegers, Uw abonnement is nu stopgezet, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 25 oktober 2016 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven. De klant hoeft niets meer te betalen.

Geachte mevrouw Hillegers,
Uw abonnement is nu stopgezet, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door B.Hillegers