Klacht: Levering geweigerd. Nog geen reactie

S.A. Oudshoorn op 24 juni 2022 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag een klacht in gediend omtrent de bestelling echter zelfs dan reageren ze niet eens ik wil mijn geld terug ! Het is niet mijn probleem dat jullie wachten op een retour die jullie zelf retour hebben laten zenden !

Ik verwacht dat dit morgen nog opgelost is !

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 24 juni 2022 om 08:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen, wat vervelend dat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw klacht. Ik kijk graag met u mee. Kunt u een omschrijving van uw klacht of link naar deze samen met uw e-mailadres en geboortedatum sturen naar [email protected]? Dan kan ik u via uw klantgegevens verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door S.A. Oudshoorn