Klacht: wegvallende verbinding

op 04 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Heb nu al sinds een jaar het probleem dat de verbinding voor internet televisie en radio wegvalt. S, avonds werkt alles normaal ga je slapen en de volgende morgen spontaan problemen. Hierover al tientallen keren contact over gehad met de helpdesk. Al tientallen uren aan besteed. In deze periode al enige weken zonder internet gezeten ze sturen steeds een nieuwe ziggo router.
Op het laatst kan er dan een monteur langs komen. Ondertussen twee monteurs gehad die mij een compliment geven omdat mijn bedrading er zo goed uit ziet. Ze kunnen dan ook voor mij verder niets betekenen. Nu bij een storing alles zelf maar weer resetten. Dit kost mij ook tientallen uren en ben dit compleet zat. Heb helaas, helaas, helaas in mijn plaats geen mogelijkheid voor een andere aanbieder je bent aan de goden overgeleverd. Wat een (f) bedrijf.

constante goede internet televisie en radio verbinding

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wim jetten