Klacht: Wegrijden van chauffeur

op 06 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond om 18uur op station de bus hoort 18:22 op station venlo te zijn nu had de bus vertraging dat vind k nog geen probleem maar om dan vervolgens terwijl er mensen staan de wachten zomaar door te rijden omdat die te laat is is nieg netjes en dan moeten we ook nog betalen en dan zeggen de chauffeurs ja doe maar een klacht indienen of regel zelf een klein busje daar viel mijn van open wij moeten zelf een fout oplossen omdat een van de chauffeurs weg rijd !! Dit is abnormaal ik wil hier een oplossing voor !

Gr Natascha Thormann

Niet op dit moment

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Nataschaaatjee1996, Uit jouw reactie begrijp ik dat de chauffeur je voorbij is gereden nadat deze al te laat kwam. Ik wil de klacht graag voor je doorsturen naar de juiste regio. Ik zou dan nog wel willen weten om welke lijn het gaat? Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Nataschaaatjee1996

1 week geleden - Het gaat om de regio limburg En het was lijn 80 van venlo station naar deurne station

Arriva

Heeft op 06 oktober 2017 om 21:18 geantwoord

Beste Nataschaaatjee1996,

Bedankt voor je reactie. Begrijpelijk dat je ervan baalt dat de bus jullie voorbij is gereden. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder opgepakt en besproken worden met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad doordat de bus is doorgereden. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam