Klacht: Wegrijden van buschauffeur

Tammxxx op 09 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemiddag,

Graag zou ik een klacht willen indienen over buslijn 355.
Deze vertrekt van Leeuwarden naar Dokkum.
Om 15:51 vertrekt de bus vanuit Leeuwarden.
Omdat mijn trein vertraging had kwam ik om 15:49 aan.
Door snel te rennen hoopte ik de bus te halen.
Deze stond nog op zijn plek met open deuren waar andere mensen naar binnen gingen.

Ik rende naar de bus, waar de mensen net binnen waren. Dit was 5 seconden later. Ik zwaaide naar de buschauffeur zodat het duidelijk was dat ik graag meewilde. De buschauffeur deed de deur dicht en bleef staan. Ik stond letterlijk voor een gesloten deur. De buschauffeur reed later weg.

Naast mij stond een andere bus met daarin een buschauffeur. Ook deze meneer had opgemerkt hoe onfatsoenlijk de buschauffeur had gehandeld en advieseerde mij daarom om een klacht in te dienen.

Ik had een afspraak staan met een collega dat als ik optijd thuis zou zijn van school (dit was gelukt) ik zelf zou gaan werken om 17:00. Helaas kon dit niet doorgaan door het gedrag van deze chauffeur. Dit vind ik ontzettend vervelend. Aangezien ik nu pas om 16:55 aan kom met bus 51 en om 16:50 met bus 155. Ik het niet red op om te kunnen werken.

Ik zou het fijn vinden niet meer zo behandeld te worden.
Ik ben tevreden als deze man zou worden aangesproken op zijn gedrag. Dat ik dit keer mijn werk mis is tot daar aan toe (kost mij geld.) Maar als hij dit vaker doet zal dit voor andere mensen ook voor problemen zorgen. ‘Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden’ :)

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 november 2017 om 16:40 geantwoord

Beste Tammxxx,

Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze chauffeurs. Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal niet blij mee bent.

Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke manager met het verzoek om dit met de chauffeur te bespreken. Deze gesprekken vinden plaats op basis van hoor en wederhoor. Onze excuses voor het ongemak.

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door