Klacht: Wegens ziekte geen verkeerde doorverwijzing dus 2135,62€ kwijt!!!!

op 06 juni 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Ik krijg te horen in kliniek dat ik niet op vakantie mag vertrekken 8 dagen later, ik bel naar Sun-web en daar vertelt een man mij geen probleem we boeken om naar een latere datum in orde zonder kosten. Ik moest niets doen alleen een mailtje en 24,26 € boekingskosten ik moest ook geen medische gegevens vermelden. Na dit gedaan krijg ik weer wat later een mail dat dit helemaal niet mogelijk is en dat ik moet annuleren uit de hoogte en na een telefoontje en mailen blijk ik dus al mijn geld kwijt te zijn !!!! We zijn jaren klant met heel de familie!!! dit is pure oplichting!! en korte annulatie wat is dit!!! dat vraagt men ook niet hé!!! Mijn dochter mag niet alleen reizen….ik krijg te horen bed in…en dan zo’n klant onvriendelijkheid….terwijl ze maar reclame maken!!! Ik laat het hier niet bij als ik beter ben het is ongehoord. En ook de service laat momenteel de wensen over aan de telefoon behalve de mijnheer…maar hij gaf de aanzet of verkeerde info!

Gewoon zoals het hoort, ziekte is onoverkomelijk....dat is overmacht! Dus gewoon mijn geld terug zodat ik later als ik genezen ben op vakantie kan gaan zoals het hoort in de klantvriendelijke firma's.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 06 juni 2016 om 13:29 geantwoord

Beste mevrouw Janssens,

Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de geboden service. Ik zie dat u de vakantie had geboekt bij Sunweb België. Wij nemen alleen klachten in behandeling voor Sunweb Nederland. Ik heb uw klacht daarom doorgestuurd naar mijn collega's in België. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Ik heb de klacht die u via deze website heeft doorgestuurd daarom afgesloten omdat wij deze helaas niet kunnen behandelen.

Team webcare Sunweb Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door de zon