Klacht: Wegens administratieve nalatigheid van Ziggo hebben wij geen al 3 weken geen Tv en Internet

op 30 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 07-06-2016 een play & complete pakket aangevraagd bij Ziggo, per telefoon. Na tien dagen had ik het pakket nog steeds niet thuis. Ik weer gebeld met Ziggo. Daar werd gezegd dat het lag aan de terugkoppeling van het nutsbedrijf, Siers. Per 01-01-2016 doet Siers dit soort werkzaamheden niet meer in ons dorp maar doet Visser en Hanab dit. Dit heb ik geprobeerd duidelijk te maken maar ik kreeg geen respons. Nadat ik 3 dagen van afdeling naar afdeling werd gestuurd heb ik op vrijdag 24-06-2016 wederom een play & complete pakket kunnen bestellen. Waarom ik dit nu weer opnieuw moest doen is mij raadsel want ik had het immers al besteld, ik heb gevraagd of het pakket dan met spoed verzonden kon worden want we wachten immers al drie weken, hier werd mij gezegd dat Ziggo de normale tijd, dus tussen 5 en 10 werkdagen, aanhoudt. Dus moesten we nog weer zeker een week langer wachten. Hierdoor is ons mobiel internetverbruik meer als andere maanden omdat we geen wifi hebben. Ook Tv is niet handig met name als er zich in ons land of onze streek rampen of een aktie van terrorisme voor doen en je bijvoorbeeld ramen en deuren gesloten moet houden en voor het laatste nieuws Tv of Radio moet aanzetten.

Ik ben tevreden als ik onze extra gemaakte kosten voor mobiel internet terug krijg en als ik de aansluitkosten niet hoef te betalen.

Di komt al met al op ongeveer € 100,- uit, wat ik graag terug wil zien van Ziggo.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn_46