Klacht: Weer veranderd????

op 27 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Had ik eindelijk een beetje door Hoe de spp ( bij de overigens zéér onduidelijke info van Arriva) werkt, is weer alles veranderd????
Ik woon in Gronsveld, moet geregeld naar station Maastricht en van daaruit Naar een van de wijken.
Info op de app is weer helemaal anders.
Vertrektijden veranderd. Juist vervoermiddel wordt niet gebruikt bij opgave.
Kortom. Zeer verwarrend,en frustrerend en nóg niet weten hoe last en waarheen
Ik moet van Gronsveld naar de wijk daalhof in Maastricht .
De busroute en tijden is niet de vinden. Wél wordt er ( ergens)!geschreven hoe het wás en dat zelfs de nieuwe regeling nu niet meer klopt

Ik heb alles ingevuld moet ik die velden corrigeren!!!! Waarom???

Zelfs in dit klachtformulier:
Beschrijf uw klacht en
Vul een beschrijving in van uw klacht.
Wat is het verschil??

Als duidelijk is welke lijn, hoe laat naar wélke bestemming gaat via de kortste route!!.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 juni 2017 om 15:57 geantwoord

Beste M.j. Debeij,

Niet leuk om te lezen dat je de app verwarrend en frustrerend vindt.
Het is mij helaas niet duidelijk waarom je dit precies vind.

Kan het zijn dat je het hebt over de app van 9292? Deze app is niet van ons. Daarvoor adviseer ik je om contact op te nemen met 9292 https://9292.nl/contact/meer-informatie-en-route.

In de app van Arriva kan je bij \"vertrek\" aangeven wanneer je wilt reizen en hoe laat. Bij \"Van\" kan je invullen waar je instapt en bij \"Naar\" kan je invullen wat je eindbestemming is. Vervolgens krijg je onderin op je scherm verschillende reisadviezen te zien. Je zou bijvoorbeeld kunnen reizen met lijn 57 naar station Maastricht en daar overstappen op lijn 6 richting Daalhof.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam