Klacht: Weer te laat met bezorgen

op 14 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 december 2017 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Afgelopen week hebben veel bezorgers hun folders pas veel later dan normaal aangeleverd gekregen in verband met de weersomstandigheden. Dat is dan ook de reden dat u ze vorige week pas op donderdag heeft ontvangen. Wij gaan er vanuit dat ze deze week wel weer op tijd bezorgd worden, uiterlijk dinsdagavond 20.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 18 december 2017 om 17:19 geantwoord

Nou sorry hoor als ik me folders krijg is het bijna altijd woensdag of donderdag nooit op maandag of dinsdag

Alle klachten die gemeld zijn door Corlina