Klacht: WEER STORING BIJ VODAFONE

op 05 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

AL URENLANG GEEN NETWERK NOCH IN DE AUTO NOCH OP MIJN MOBIEL. STA NU AL 20 MINUTEN IN DE WACHT BIJ KL-SERVICE. WAT EEN ROTBEDRIJF. HEB ZAKELIJK ABONNEMENT MET 3 AANSLUITINGEN EN WORDT BEHANDELD ALS EEN HUISVROUWENABONNEMENT!!!
LAATSE TIJD OOK VAAK VOICEMAILERICHTEN VAN MISSED CALLS TERWIJL MIJN TELEFOON NIET EENS IS OVERGEGAAN!

Gewenste Oplossing:

ABONNEMENT OPENBREKEN

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste CROWNMAN.NL, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door CROWNMAN.NL