Klacht: weer niet bezorgd

op 09 juli 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ook vandaag 9 juli 2019 is wederom De Telegraaf niet bezorgd. Mijn (opgezegde) abonnement loopt tm 8 augustus 2019. Vanaf 9 augustus 2019 zult U de krant niet meer ontvangen aldus de bevestiging van De Telegraaf van 25 april 2019. Al met al weer een bevestiging voor mij, dat ik juist heb gehandeld De Telegraaf op te zeggen. Ben al het gedoe zat. Jammer, dat De Telegraaf geen enkele moeite heeft gedaan, het probleem op te lossen of iets te regelen of te bedenken om mij als abonnee te behouden. (vanaf 1970 !!) KLAAR

Gaat niet meer lukken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 juli 2019 om 10:58 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Brouwer,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant vandaag, op 9 juli, niet is bezorgd. U geeft aan dat dit niet de eerste keer is.

Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om uw krant niet bezorgd te krijgen en wij hebben uw melding dan ook direct aan onze bezorgdienst doorgegeven met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen. Ter compensatie van de gemiste krant van vandaag zullen wij de einddatum van uw abonnement met een bezorgdag verschuiven.

In onze administratie hebben wij sinds 13 mei van dit jaar geen andere melding van niet bezorgen geregistreerd. Wij verzoeken onze abonnees om iedere niet correct bezorgde krant aan ons te melden. Alleen op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze bezorging controleren en waar nodig verbeteren.

Uiteraard zouden wij u graag als abonnee van onze krant behouden. Mocht u toch op uw beslissing terug willen komen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met 088-8248201.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en hopen u in de toekomst toch weer terug te kunnen begroeten als abonnee op De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf