Klacht: Weer niet bezorgd

op 28 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorging gaat al zeker 4 maanden fout. Gewoon telkens NIETS ontvangen!! Telefonisch klagen bij Spotta (wekelijks) helpt niet. ‘Ze gaan er (alweer?) direct mee aan de slag’. Hoe maak je jezelf belachelijk vraag ik me af! Ben inmiddels ook panellid, maar dat zet dus ook geen zoden aan de dijk en kost alleen telkens tijd.

Gewenste Oplossing:

Met een gewone wekelijkse belevering zou ik tevreden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 december 2017 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Rijn,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 28 december 2017 om 16:54 geantwoord

Dit probleem is al vele malen vaker voorgelegd aan de coördinator, het heeft nog steeds geen positief (blijvend) resultaat opgeleverd. Ik heb er weinig tot geen vertrouwen in helaas.
Vr.gr., Léonie van Rijn

Alle klachten die gemeld zijn door Benbloem