Klacht: Weer niet bezorgd

op 28 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Bezorging gaat al zeker 4 maanden fout. Gewoon telkens NIETS ontvangen!! Telefonisch klagen bij Spotta (wekelijks) helpt niet. ‘Ze gaan er (alweer?) direct mee aan de slag’. Hoe maak je jezelf belachelijk vraag ik me af! Ben inmiddels ook panellid, maar dat zet dus ook geen zoden aan de dijk en kost alleen telkens tijd.

Met een gewone wekelijkse belevering zou ik tevreden zijn.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 december 2017 om 16:35 geantwoord

Geachte mevrouw van Rijn,

Klantenservice Spotta

Heeft op 28 december 2017 om 16:54 geantwoord

Dit probleem is al vele malen vaker voorgelegd aan de coördinator, het heeft nog steeds geen positief (blijvend) resultaat opgeleverd. Ik heb er weinig tot geen vertrouwen in helaas.
Vr.gr., Léonie van Rijn

Alle klachten die gemeld zijn door Benbloem