Klacht: Weer kaartje kopeb

Sabina33 op 20 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben vandaag 20-10-2017 met lijn 320 mwt kaartje van 10 euro heen gereist wil ik met de 320 bus twrug kon niet .wt het zelfde kaartje vind dat niet normaal meer moest ik weer 7 euro betalen

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn reis vergoed krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 oktober 2017 om 19:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sabina33,

Wat jammer om te lezen dat jij met, ik vermoed de Dal Dagkaart Friesland Bus niet terug kon reizen. Dat is gek! Want de Dal Dagkaart Friesland Bus is na 9:00 de gehele dag geldig, ook in lijn 320. Zie ook: https://www.arriva.nl/friesland-en-waddeneilanden/abonnementen-kaartjes/etickets-kaartjes.htm?regioid=99530.

Ik wil je adviseren om een restitutieverzoek via het contactformulier op de website in te dienen: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm. Mijn collega's zullen de situatie dan bekijken en beoordelen. Helaas kan en mag ik via dit forum geen restitutieverzoeken in behandeling nemen.

Excuses voor het ervaren ongemak en de extra kosten die je hebt gemaakt! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door