Mijn Klacht:
Helaas hebben we weer geen volders ontvangen! Nu voor de tweede keer achter elkaar! Daarom veel aanbiedingen misgelopen! 🤨 Ik zag dinsdagavond dat de volders nog ingepakt naast de woning van de bezorger lag, maar woensdag ook geen volders in de bus! Is meneer soms ziek?
Gewenste Oplossing:
Dezelfde als de vorige keer.. gewoon de volders in de bus en niet op de laatste dag wat ook regelmatig gebeurd! Zo gaan de aanbiedingen mijn neus vaak voorbij!

