Klacht: Weer geen spotta

Gerard160952 op 11 april 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 4 de week op rij weer geen folders gehad van Spotta.
Men zegt dat men het oplost maar men lost niets op tot nu toe.
Dit is gewoon mensen en ook adverteerders voor de gek houden.

Gewenste Oplossing:

Als iedereen die roept dat men het oplost nu eens daadwerkelijk iets oplost maar niet alleen roepen dat men het doet en het vervolgens niet doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 april 2018 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Eerden,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van week 17 zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door