Klacht: weer geen reclame folders

op 05 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is al de vierde keer zover ik het kan bij houden dat ik geen folders heb ontvangen.

Gewenste Oplossing:

bij normale bezorging weer

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juni 2018 om 18:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nagtegaal,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 07 juni 2018 om 19:22 geantwoord

Dat is precies deze oplossing die u vorige week ook aanbood, nu zijn we een week verder met de zelfde tekst!!!

Reactie van de melder van de klacht Frans Nagtegaal

2 jaren geleden - Dus nog niet opgelost !

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Nagtegaal