Klacht: Weer geen folders ontvangen.

op 13 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Wij hebben al weken geen folders ontvangen.
Het had wel leuk geweest voor de moederdag.
Met mij zijn er 100 bewoners die het niet hebben ontvangen omdat dit een appartementenflat betreft.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om de bezorger op de hoogte willen brengen ? De winkelier betaald er toch voor ?

Als wij de folders iedere week weer mogen ontvangen !

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 mei 2020 om 09:17 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je ons folderpakket niet ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je geen voordeel wilt missen.

Op zoek naar een bezorger
Op dit moment is er geen bezorger voor jouw wijk, waardoor het folderpakket tijdelijk niet bezorgd wordt.

We zijn actief op zoek naar een bezorger. Dit doen we onder andere met de inzet van flyers en advertenties op Facebook. De bijbaan folders bezorgen is het meest interessant voor jongeren.
Dit is vervelend voor jou omdat je dan de folders tijdelijk niet ontvangt. We doen ons best om zo snel mogelijk een nieuwe bezorger te vinden.

Tip
In de tussentijd hoef je geen voordeel te missen. De folders kun je namelijk online bekijken via Folders.nl en in de www.Folders.nlapp. Elke zondag staan de nieuwe folders online. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Mocht je zelf iemand kennen in jouw omgeving die wat bij wil verdienen, horen wij dat natuurlijk graag.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via Folders.nlconsumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door v.d. Sluis