Klacht: Wéér geen foders ontvangen!!

op 31 januari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer weer geen folderpakket ontvangen!
Dit na een klacht in december en er geen bericht van Spotta zelf kwam.
Ik hoop nu toch iets tevernemen waarom wij nu weer geen foders ontvangen
hebben, terwijl ik er wel belangstelling voor heb.
De bezorgster die ik hier op aanspraak toen ze langs kwam voor ontvangst
eindejaarsfooi zei dat ze zich ziek had gemeld en er geen vervanger voor
haar was. Hoe kan dit??
Graag uw reactie op het voorgaande en dat wij de foders weer ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Iedere week de folders ontvangen zoals de bedoeling is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 februari 2018 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Davidse,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.
Helaas hebben we u telefonisch niet kunnen bereiken om u te kunnen informeren over het bezorgen in uw wijk.
Ook kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op 0900-8774636.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Heeft op 07 februari 2018 om 08:57 geantwoord

Wéér geen folders ontvangen!!
Zie boven genoemde reactie heeft uw belofte nog niks uitgehaald.
Wat is uw volgende stap zodat ik eindelijk de gewenste folders door de brievenbus zie verschijnen zo als de bedoeling is?

Bericht van Spotta

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Davidse, Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben vandaag geprobeerd u te bellen om een en ander mondeling te bespreken. Dit is helaas niet gelukt omdat uw bovenstaande telefoonnummer niet klopt. Zou u ons uw juiste telefoonnummer willen doorgeven zodat wij het nog eens kunnen proberen. Alvast dank voor de moeite. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door 10davidse@gmail.com