Klacht: Weer geen bus

op 04 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Een paar weken geleden had ik het zelfde probleem, namelijk; dat lijn 96 Noor oss niet komt opdagen. Of Veel te vroeg is geweest of Veel te laat. Wat in mijn ogen niet kan aangezien ik bij de halte gemeentehuis (zeeland) sta. Dit is de 2e halte van de rit. Daarnaast gaat de vakantie dienstregeling pas volgende week (11 juli) in.
Omdat ik al bijna 2 uur moet reizen en nu een andere bus moet nemen wordt de reistijd wel heel erg lang.

Het zou natuurlijk fijn zijn als dit niet meer voorkomt. Maar blijkbaar is het voor jullie toch wat lastiger om dit te kunnen waarmaken. Ik hoop dat jullie mij met een passende oplossing tegemoet kunnen komen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Fleur, Balen dat de bus niet is komen opdagen. Excuses hiervoor. Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit kan. Kun je me aangeven hoe laat je vanmorgen met lijn 96 wilde gaan? Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Fleurp.

10 maanden geleden - het was de bus van 07:13

Arriva

Heeft op 06 juli 2016 om 06:52 geantwoord

Beste Fleur,

Bedankt voor het doorgeven van de vertrektijd van lijn 96. Ik heb je melding intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er naar de punctualiteit van lijn 96 gekeken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering zult ervaren.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 06 juli 2016 om 10:19 geantwoord

de vorige keer werd ook tegen mij gezegd dat ze gingen kijken naar de reden ervan. toen konden ze mij niet vertellen waarom de bus niet op aangegeven tijdstip bij de bushalte was. ze hoopte toen ook dat ik in de toekomst verbetering zou ervaren. dit is dus niet het geval.

Alle klachten die gemeld zijn door Fleurp.