Klacht: Weer geen bezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerder heb ik al geschreven dat GLS niet op kwam dagen op 5 juli en dus geen kaartje of briefje in mijn brievenbus heeft gedaan (maar wel aangeven dat ze dit gedaan hebben). Ik had opnieuw een afspraak gemaakt voor dinsdag 10 juli. Wederom geen GLS gezien, geen kaartje, maar wel melding op de site dat we niet thuis waren. Heb ik dus voor de tweede keer een dag zitten wachten thuis voor niks!! Onacceptabel dit! Vanmorgen een klacht ingediend bij GLS. Ze vond het heel vervelend en heeft er een notitie van gemaakt. Nu wordt mijn pakje donderdag 12 juli bezorgd. Zou het werkelijk? Ik hoop dat GLS de betreffende koerier flink aanpakt, want dit geeft het bedrijf een hele slechte naam!!

Gewenste Oplossing:

Terugkoppeling van GLS dat de betreffende koerier is aangesproken. Of ik nogmaals voor GLS zou kiezen is weer een andere zaak.

Alle klachten die gemeld zijn door aw.karstens