Klacht: week 29 is niet bezorgd

op 24 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 25 juli 2016 om 08:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kruiff,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de Libelle niet heeft ontvangen.

Wij hebben één en ander nagekeken in onze gegevens. Wij zien dat uw abonnement op 14.07.2016 is afgelopen. Dit was met editie nummer 31. Indien gewenst, kunt u uw abonnement uiteraard verlengen.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door dekruiff@gmail .com