Klacht: wederom vertraging dus aansluiting gemist

op 18 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 oktober 2016 om 06:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Steffan,

Wat ontzettend balen dat de trein van Sappemeer Oost naar Bad Nieuweschans met vertraging reed, waardoor je je aansluiting hebt gemist. Uiteraard streven wij ernaar de dienstregeling zo strak mogelijk te rijden. Helaas is vertraging nooit 100% te voorkomen door externe omstandigheden.

Ik kan je helaas niet direct vervoer naar je eindbestemming bieden.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door steff86