Klacht: Wederom onbruikbare sony experia z5 compact

op 29 juni 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Mijn sony experia z5 compact van een half jaar oud is wederom stuk en moet ter reparatie worden aangeboden.
2 Weken terug heb ik mijn telefoon ter reparatie aan moeten bieden omdat deze spontaan een zwart scherm vertoonde. Hierdoor kon ik niets meer met mijn telefoon waardoor ik al mijn belangrijke bestanden en documenten kwijt ben geraakt. (deze bestanden waren voor mijn heel erg belangrijk omdat ik alles van de verbouwing van mijn huis hierin had staan).
De telefoon is gerepareerd, heeft een kleine 2 weken gefunctioneerd naar behoren en vertoont nu opnieuw hetzelfde mankement. Hierdoor ben ik wederom mijn opnieuw opgeslagen bestanden etc kwijt.

Ik heb contact gehad met jullie klantenservice en opnieuw moet ik de telefoon aanbieden ter reparatie. Hier ben ik het niet mee eens, ik wil namelijk mijn geld van de telefoon terug om een nieuwe te kunnen kopen die wel betrouwbaar is. Ik ga namelijk binnenkort een lange verre reis maken waardoor ik moet kunnen bouwen op mijn telefoon.

als ik het geld van de telefoon terug krijg zodat ik een nieuwe kan kopen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sylviajansen