Mijn Klacht:
Aantal maanden geleden elke week via de app van Spotta melding gemaakt van het niet ontvangen van het folder pakket. Je krijgt geen enkele reactie en zeker niet alsnog het pakket. Alleen als je een paar keer belt geven ze aan er iets aan te gaan doen. Dan gaat het 1 -2 maanden goed. Nu al weer enkele weken geen pakket. Als reactie krijg je de melding dat je ze digitaal kan bekijken. Als ik dat zou willen dan zou ik niet klagen over het niet ontvangen pakket!
Gewenste Oplossing:
We weer elke week en op tijd, niet pas op donderdag, het folder pakket ontvangen.

