Klacht: Wederom folders in de bus gedaan terwijl er geen sticker voor JA op de deur zit

op 20 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Dit is nu al de 2e keer dat er voor Hudsonstraat 1hoog en Hudsonstraat 3hoog een pakket folders door de brievenbus wordt gedaan.
Er zit heel duidelijk een sticker op de voordeur met ALLEEN:
JA voor folders voor 2hoog en
NEE voor 1hoog en 3hoog.
Het nummer op het laatste pakket is 0105711.

Wilt meteen uw bezorger hierover instructie geven????

Als er ALLEEN folders in de brievenbus komen voor Hudsonstraat 2 hoog en meer niet. !!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 februari 2018 om 16:06 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Bericht van Spotta

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Suurbier, Wij vinden het erg vervelend dat u meerdere Spotta folderpakketten heeft ontvangen. Op het plastic waar de folders in zitten staat een code vermeld. De code begint met een of twee nullen waarop nog 6 getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer 1 bij 3 centimeter in omvang (klein dus). Deze staat in de lengterichting op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als u het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt. Mocht u de folie nog in huis hebben ontvangen wij graag de codes van alle pakketten. U kunt de codes per mail sturen als antwoord op dit bericht. Op die manier kunnen wij de bezorger(s) attenderen op de dubbele bezorging en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht VCSuurbier

4 maanden geleden - Ja ik heb dat nummer wat op het plastic stond doorgegeven aan Klacht.nl en daarna het plastic weggegooid.!! Luister als ik een klacht indien bij Spotta zelf dan kan ik daar NIET dat nummer invullen, dus heb ik dat gedaan toen ik ook mijn klacht ging indienen bij Klacht.nl.

Reactie van de melder van de klacht VCSuurbier

4 maanden geleden - Als jullie mijn klachten email van klacht.nl goed lezen, dan kunnen DAAR zien dat ik dat al had doorgegeven. Het is: Het nummer op het laatste pakket is 0105711.

Heeft op 23 april 2018 om 21:02 geantwoord

eerst zien dan geloven, want dat hebben jullie de vorige keer ook beloofd!

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Hartelijk dank voor het doorgeven. Wij hebben de melding in behandeling en gaan het bespreken met de bezorger. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door VCSuurbier