Klacht: Website voor de kraskaarten niet te vinden

op 25 november 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

11 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Martin, Hartelijk dank voor uw bericht. Graag wil ik u aan de website helpen, echter heb ik hiervoor iets meer informatie nodig. Kunt u aangeven bij welk filiaal u de kraskaart heeft ontvangen? Uw reactie zie ik graag tegemoet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 07 december 2016 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas hebben wij hier geen antwoord meer op gekregen. Wij hopen dat het toch gelukt is.

///

Bericht van Dirk van den Broek
28 november 2016 om 16:12

Goedemiddag mevrouw Martin,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag wil ik u aan de website helpen, echter heb ik hiervoor iets meer informatie nodig. Kunt u aangeven bij welk filiaal u de kraskaart heeft ontvangen?

Uw reactie zie ik graag tegemoet!

Alle klachten die gemeld zijn door annekemartin