Klacht: Website van aanbieding vakantie in eigen land niet te vinden

op 27 mei 2020 over Brabants dagblad in de categorie Media

De krant woensdag 27 mei. Commerciële bijlage: vakantie in eigen land. Aanbieding: 4 boetiquehotel ‘t Lansink.
Vermelding: boek nu op: bd.nlLansink.

Als je dat probeert krijg je van alles over het gebroken been van Jos Lansink , maar geen site over boetiquehotel.
Dan staat er ook: bekijk ons aanbod op: bd.nlvakanties.
Als je dat doet krijg je de vakantieservice voor de krant, maar geen aanbod.
Onmogelijk dat een krant, wat een media aanbod is dit zo slecht inricht dat als een klant de instructie volgt niet op de goede sites komt.

Als in het vervolg bij aanbiedingen een site vermeld staat waar je ook uitkomt wat aangegeven staat en dat je niet eindeloos aan het zoeken bent en dan nog de aanbiedingen niet gevonden krijgt. Een bedrijf wat onder media valt moet dat simpel kunnen:
Vermelde site: bd.nlLansink, dat ik dan uitkom bij de aanbieding van boutiquehotel ‘t lansink

Vermelde site: bd.nlvakanties, dat ik dan uitkom bij het aanbod van vakantie aanbiedingen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma de Jong