Klacht: website niet up to date

op 22 september 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

omdat ik op de web site van de Hema een mini stylus pen en een veer en een hartje wilde bestellen maar niet voorradig was ben ik naar de winkels gaan zoeken waar ze wel voorradig waren volgens de website. ben ik naar Zwijndrecht gegaan waar ze volop aanwezig zouden zijn, niets te vinden en gevraagd aan een verkoopster, die zei als ze er niet hangen dan hebben we ze niet meer. vervolgens naar Hardingsveld Giesendam gereden daar ook niets in de winkel, daar ook aan een verkoopster gevraagd die heeft dan wel op de site en hun voorraad gekeken en die zei ze liggen in het magazijn en ik gevraagd of ze een berichtje wilde sturen of naar een filiaal in Dordrecht wilde afgeven, maar dat kon niet zei ze. dat vind ik dus niet echt klantvriendelijk. en eigenlijk baal ik er wel een beetje van. ik vond deze mini stylus pen zo handig omdat je deze zo kan gebruiken met dat veertje. en er niet af hoef te halen. en op de site dat deze nu 1 euro was en dit wel aantrekkelijk vond.
met vr. groet S Leijdekkers- Naaktgeboren .

ik zou heel erg tevreden zijn als ik weet waar ik ze echt kan halen.
of toegestuurd krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sopha70