Klacht: Website en stoppen bij haltes

op 29 augustus 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wil graag melden dat de website niet goed wordt bijgehouden, bijvoorbeeld gister stond ik in Tiel te wachten op de bus bij de Veemarkt, hij stond niet op het bord vermeld dus keek ik op de website, daar stond dat hij er om 21:33 zou zijn zoals normaal. Toen ineens kwam er te staan dat lijn 42 naar Druten al om 21:23 was vertrokken van de Veemarkt. Daar baalde ik van en kon nu een uur wachten op de volgende bus. Tot mijn verbazing kwam de bus er toch nog, wel minstens tien minuten te laat maar ach, ik was allang blij dat ik niet in mijn eentje in het donker een uur hoefde te wachten. Ik sta op voor de bus en steek mijn hand op, en de vrouwlijke buschauffeur keek me recht aan maar reed gewoon door. Dit kan toch niet??? (dit laatste gebeurt erg vaak bij de Veemarkt in Tiel, bussen stoppen niet. Ongeacht hoeveel mensen er staan. Dat zal wel weer komen omdat ze altijd te laat zijn en haast hebben)

Als de site beter aangepast wordt en de buschauffeurs hun werk doen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjsirirjdjxkapqndbxjdjdjs