Klacht: webside eruit

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo,
De arriva side licht er inmiddels al vier dagen uit waardoor ik mijn abonnement niet kan verlengen. Ik moet dus nu steeds los betalen waardoor ik extra kosten kwijt ben. De Arriva klanten service kon niks voor mij betekenen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ze mij bij de klanten service kunnen helpen om mijn abonnement te verlengen en mijn extra kosten van de afgelopen dagen vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 19:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Williene Jonkman,

De website heeft het inderdaad twee dagen moeilijk gehad. Gelukkig doet hij het nu weer perfect en kun je weer een abonnement verlengen.

Een verzoek voor een vergoeding kun je indienen via http://bit.ly/2uFLeFj.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Williene Jonkman