Klacht: Webshopservice ikea deugt niet

op 29 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 8-1 een online bestelling geplaatst voor een stel expeditkasten, netjes betaald en bevestiging ontvangen. Levertijd 22 januari, wel wat lang maar afijn. Na 2 weken uitstel levering naar 30 januari en eergisteren bericht gekregen dat de leverdatum nu 28 februari wordt! Een levertermijn van 2 maanden dus! Wil je opheldering, moet je je door een (betaald) telefonisch keuzemenu worstelen waar je niets mee opschiet. Krijg je een chatgesprek die voortijdig wordt afgebroken, afijn de kwaliteit van de service is net zo slecht als sommige van de producten van Ikea.

Gewoon normaal op tijd leveren (binnen 14 dagen!), gratis servicenummer zonder labyrintische keuzemenu's en de kosten en acties niet bij de consument neerleggen als ze zelf hun distributie niet op orde hebben!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

IKEA

Heeft op 07 maart 2014 om 16:54 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding hebben wij geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de klant. Helaas kregen wij geen contact. Mocht deze melding nog actueel zijn dan zien wij graag het telefoonnummer en tijdstip tegemoet waarop wij de klant het beste kunnen bereiken. Voor nu sluiten wij deze melding. IKEA Nederland

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door connectico