Klacht: wc niet mogen gebruiken

op 28 september 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

op 15-09-2017 had ik een afspraak in vlaardingen op het liesveld.er was een omleiding van uit schiedam naar vlaardingen.kwam iets te laat binnen, maar die oudere mevrouw ging netjes bellen dat ik er was.moest vreselijk naar de wc ondanks dat ik thuis ook al geweest was.vroeg het aan die andere vrouw die daar stond, en die zei NEE, DAT IS ALLEEN VOOR PERSONEEL. moest toen buiten een plekje zoeken, en dat was een aardig end lopen met een blaas die op springen stond.kom terug zeg die man dat ik te laat ben,ja gek he als ik ergens anders moest gaan plassen.. hij zei dat die niemand mocht laten plassen van de verhuurder van dat pand. wat een waanzin, net of die man dat ziet..hun houden geen rekening met klanten die al wat ouder zijn. ik had een afspraak voor plaatsing van een gehoorapparaat.dus zou daar een geruime tijd moeten zijn. ik kan niet zeggen dat de de beste reclame is voor specsavers, ik adviseer mensen ook mensen met
een plasprobleem hier niet naar toe te gaan.je voelt je hier gekleineerd.
mijn leeftijd is 71 jaar, dus niet vreemd dat je af en toe moet

laat mensen gewoon naar de wc gaan, ze moeten soms heel lang wachten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door onbeschoft vlaardingen