Klacht: Wazig beeld na reparatie

op 19 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In het beeldscherm van de televisie zaten groene vlekken en vegen. Het scherm is vervangen en daarna begonnen de problemen pas echt. Het beeld is zo wazig, het is net of je je bril niet op hebt. Nadat we dit hadden gemeld is er een monteur langs gekomen. Deze zag wat wij bedoelde en heeft opdracht gegeven de televisie op te laten halen voor onderzoek. Na drie weken televisie terug gekregen. Zogenaamd hebben zij niets kunnen vinden. Kosten 89,50 euro. Omdat dit niet onder de garantie valt. Volgens mij heb ik 2 jaar garantie en vallen klachten naar aanleiding van een reparatie altijd onder garantie.

Ik ben tevreden als de klachten worden verholpen, daarvoor wil ik best 89,50 euro betalen, maar niet voor onderzoekskosten waarna hetzelfde wazige beeld terug is. Van een bedrijf als Samsung mag je toch echt meer kwaliteit verwachten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Kroes-Overeem