Klacht: Wax strips, wat een ellende!

op 13 mei 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb een doosje wax strips voor het lichaam- en een doosje wax strips voor de wenkbrauwen gekocht. Wat een ellende zeg! De strips voor de wenkbrauwen halen het fijnste haartje nog niet weg, laat staan de stuggere haartjes. Ik kan beter een stukje plakband gebruiken.

Dan de wax strips voor het lichaam. Deze heb ik gebruikt voor de oksels. Wederom kansloos! De strips plakken wel, maar zijn zowat niet los te trekken en nemen ook totaal geen haren mee. Vervolgens blijft er een plakkerige, harige oksel over. Dan de nabehandelingsdoekjes….. (zucht).
Doordat de doekjes een structuur hebben van een uit elkaar getrokken wattenschijfje, blijven deze in de plakkerige haartjes hangen waardoor het hele doekje kapot scheurt. Uiteindelijk heb ik drie nabehandelingsdoekjes moeten gebruiken om één oksel schoon te krijgen.

De producten doen dus totaal niet waarvoor deze bedoeld zijn. Dit resulteert in ergenis, weggegooid geld en alsnog behaarde lichaamsdelen.

Graag breng ik de producten terug en ontvang ik het aankoopbedrag terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wageningen90