Klacht: watervlek op jurk

op 13 mei 2016 over Comma Damesmode in de categorie Internetshops - Kleding

Dinsdag 3 mei heb ik bij Comma Damesmode te Roermond Markt 7 een groene A-lijn jurk van het merk Pepper gekocht. Zondag 8 mei wilde ik de jurk graag dragen. Ben met de jurk aan mijn tanden gaan poetsen en heb ook mijn gezicht gewassen. Op een gegeven moment zag ik in de spiegels water vlekken op de jurk zitten. Ik dacht dat droogt zo wel op. Toen de vlekken niet verdwenen en ik geen wasvoorschrift in de jurk kon vinden, ben ik direct met de jurk terug gegaan naar Comma. De eigenaresse belt mij zojuist op met de mededeling dat het geen water spetters zijn volgens de fabrikant en ik de jurk weer mag komen ophalen.

Ik ben er zeker van dat de vlekken puur water zijn omdat ik de jurk zonder vlekken aangetrokken had en ik de vlekken zag toen ik in de spiegel keek tijdens het wassen en de vlekken toen zag zitten. Oplossing zou kunnen zijn dat de eigenaresse de jurk zelf wast om te zien hoe de stof daarop reageert en mij de jurk dan schoon terug geeft. Indien dat niet mogelijk is ontvang ik graag mijn geld retour of een nieuwe jurk. Maar dit laatste geloof ik niet in omdat de jurk nieuw en zonder vlekken was.

Alle klachten die gemeld zijn door nvoss