Klacht: Waterfontein

op 30 januari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

De waterfontein in de zumba of combat lokaal willen ze laten weghalen. Nu word er overal op de schermen geadviseerd om veel water te drinken tijdens het sporten en nu word dit straks weggehaald? Er word overal al op beknibbeld en als oud lid hebben wij hier NIET om gevraagd het werd ons gewoon op gedrongen en ja weg lopen is makkelijk maar lopen jullie ook overal voor weg? Wat is het volgende dat aan de beurt komt een munten kast waar je geld in gooit om tekunnen douchen misschien? Die geruchten doen nu al de ronde in Purmerend ml. Het moet echt niet triester worden hoor!!!!!!

Fontein laten staan en bij de receptie hebben ze een mooie camera die de zaal in kijkt. Als er mensen een les in lopen om water te pakken de receptioniste naar boven en degene er op aanspreken

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Basic Fit een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 februari 2014 om 11:49 geantwoord

Zojuist contact gehad me de betreffende. Mevrouw gaf aan dat er na de overname van HealthCity een aantal punten zijn verslechterd. Wij gaan de aangegeven punten uiteraard intern bespreken en opzoek naar een passende oplossingen zodat iedereen naar tevredenheid bij ons kan sporten.

Alle klachten die gemeld zijn door TinyLorenzo