Klacht: Water loopt uit de machine

op 20 april 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Heb een nespresso machine (lattissima + ) nu loopt er water aan de bovenkant waar de capsule ingaat naar buiten over de machine heen alleen is me machine einde 2014 in december gekocht dus ben net over de 2 jaar garantie heen heb met nespresso gebeld en die doen er niks aan ja ze zegen u kunt een nieuwe machine kopen met wat korting van ons ik haal elke maand 200 cupjes bij hun en ontkalking met een waarde van bijna 100 euro en ze willen me machine niet eens maken is wel heel toevallig dat hij precies na 2 jaar ongeveer kapot gaat net of het gemaakt is om er maar 2 a 3 jaar mee te doen dus ga geen nieuwe betalen heb geen vertrouwen in nespresso meer de nieuwe machine gaat dan zeker ook precies na 2 en half jaar kapot denk dat ze een redelijk goede klant gaan missen en dat Siemens een redelijk goede klant erbij krijgt want de EQ5 is toch wel een helle mooie machine

Ik ben tevreden als ze me machine gratis en voor niks maken of een nieuwe machine opsturen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Maartenpolak