Klacht: Water loopt niet meer in de kop maar in de lekbak

op 28 november 2016 over Nespresso in de categorie Koffie

Het water loopt in de lekbak. Heb contact gehad met Nespresso. Kreeg de opdracht om 6 keer een lungo te laten lopen zonder cup. Mocht ook vaker . Het zou aan de druk liggen. Mijn apparaat is vanaf november jl. 3 jaar. Als dit niet lukte om het water weer in de kop te krijgen moet ik het apparaat maar weggooien want dan is het kapot. Lekker toch zo’n antwoord. Denk niet dat er nog een derde Nespresso apparaat in huis komt. Het eerste was na 3 maanden al kapot. Toen werd het in de garantietijd gemaakt maar heeft ook nooit meer goed gefunctioneerd. Wat denkt u hieraan te kunnen doen?

Het zal toch nog wel voor een schappelijke prijs gemaakt kunnen worden?

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Nespresso

2 dagen geleden - Beste mevrouw Jaspers, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons te lezen dat uw machine water lekt, en dat u uw oude machine tevens na drie maanden kapot was en destijds onder reparatie gemaakt was. Dit is niet de bedoeling, en we bieden u graag onze excuses aan voor het ondervonden ongemak. U heeft altijd recht op een reparatie, voor uw U Touch machine is dit dan ook zeker mogelijk. Omdat uw machine echter wel drie jaar oud is en hierom buiten de tweejarige garantie valt, is het helaas niet mogelijk om deze onder garantie te repareren. In dit geval zal een reparatie €75 kosten. Ook kunnen wij u een mooie vernieuwingskorting aanbieden wanneer u toch besluit om een nieuwe machine te kopen. In combinatie met de geboden korting, is het mogelijk dat de kosten van een nieuwe machine vaak bijna evenveel zijn als de kosten van een reparatie. Bij een nieuwe machine is de levensduur van uw machine langer dan wanneer u deze laat repareren, vandaar dat we deze optie in dit soort gevallen adviseren. Mocht u meer informatie over de vernieuwingskortingen willen, neemt u dan gerust telefonisch contact met ons op via het gratis en 24/7 te bereiken telefoonnummer 0800 022 23 20. Een van onze collega's kan alle kortingen toelichten en eventueel meteen de bestelling plaatsen. Mocht u voor een reparatie kiezen, kunt u ook op dit nummer terecht en zal onze collega de reparatie inplannen. Wij hopen u hiermee goed van dienst te zijn geweest, en horen het natuurlijk graag indien u hier nog vragen over heeft. Met vriendelijke groet, Nespresso

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Casper1948