Klacht: Water en bindmiddelen in vlees, ziek van geworden

op 28 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Tot een aantal maanden geleden was het vlees van de Lidl goed, maar sinds een aantal maanden wordt er met vlees dat onbewerkt zou zijn gerommeld. Hier wordt water met bindmiddel toegevoegd. Als je het vlees bakt wordt het niet meer bruin, en moet je 2x het water uit de pan weghalen, waardoor je heel taai vlees overhoudt. Het probleem is echter dat ik ivm een darmdieet geen bewerkt vlees mag hebben. Ik heb al bij de lidl nagevraagd welk bindmiddel wordt gebruikt, maar ze beweren dat het vlees onbewerkt is. Echter als ik dezelfde soort vlees ergens anders haal dan komt er geen water uitgelopen. Gisterenavond heb ik nog 1x schouderkarbonade van de lidl geprobeerd, dit met gevolg dat ik vanmorgen om 4 uur wakker werd met enorme darmkrampen. Er is aan elke soort zogenaamd onbewerkt vlees water toegevoegd. Ook aan het biologische gehakt van de lidl..

Wanneer er gestopt wordt met het toevoegen van water en bindmiddelen en de etiketten eerlijk zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 juni 2017 om 11:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LadyoftheCave