Klacht: Wat betekent garantie

op 09 juli 2017 over Van Cranenbroek - Dongen in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 07/05/2017 een uv lamp gekocht bij Van Craenenbroeckx in Dongen. Doordat deze na 2 maanden al stuk was en de lamp nog in garantie ben ik terug naar de winkel gereden. Daar hebben ze de lamp getest en gezegd dat ze stuk was en moest worden opgestuurd naar het fabriek. Ik heb geen andere lamp meegekregen dus ofwel moest ik wachten tot ik ze terug heb(2 tot 3 weken) ofwel moest ik een nieuwe kopen . Dit is iets wat volgens mij niet kan want ik dacht dat een toestel dat nog in garantie is altijd moet vervangen worden of een vervangtoestel moest worden aangeboden. Ik heb nu een andere gekocht omdat anders mijn vijver helemaal naar de vaantjes is.

Gewenste Oplossing:

Als men mij een vervangtoestel geeft of een nieuwe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek - Dongen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek - Dongen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tony Dierckx