Mijn Klacht:
Ik kocht deze 40 m2 klinkers bij Wassink in apeldoorn. Voor mijn straatje in visgraatpatroon.
gebruikte dikformaat geel gemeleerd. (DFGG)
Ze hadden een proefstukje gelegd en dat zag er prima uit.
nadat de stratenmakers begonnen constateerden ze dat er meerdere steensoorten door elkaar zaten waarvan sommige zo’n groot verschil in lengte hadden dat er niet mee te werken was.
Alle stenen moesten uitgezocht worden (4 pallets vol) en op volgorde van grootte gesorteerd om zodoende het patroon nog enigszins te kunnen leggen. Dat duurde veel langer dan gepland.
Ze kwamen daarvoor speciaal op zondag terug om het af te maken.
Ik heb hen daarvoor extra betaald
Ik heb een voorbeeld van de stenen op maandag naar wassink gebracht. De baliemedewerker erkende meteen dat je met zo’n partij geen visgraat kan leggen.
Ook werd de partij die daar in voorraad lag bekeken en erkende men dat het inderdaad een gemengde partij was waar stenen in zaten die er niet tussen hoorden.
Wassink deed daarna echt heel erg zijn best om de verantwoordelijkheid voor het geleverde product bij MIJ te leggen en toen dat niet lukte werd de kwaliteit van de stratenmakers in twijfel getrokken.
Alles werd uit de kast getrokken om maar niet te hoeven erkennen dat ze niet hadden geleverd wat ze beloofd hadden.
De laatste zin was dat ze nogmaals zouden overleggen en dat ik terug gebeld zou worden….Dat was 4 weken geleden……ik wacht nog steeds.
Het ging me niet eens om het geld, Een erkenning en een excuus was al goed geweest.
Als u van plan bent om stenen te kopen bij wassink, u bent gewaarschuwd !
Er zaten ook plenty rode stenen in deze geel gemeleerde partij
Gewenste Oplossing:
Erkenning van de fout door Wassink, het nemen van verantwoordelijkheid door wassink en betaling van de extra kosten.