Mijn Klacht:
Van de flessen wasmiddel Zwartdonker en Sport zijn de schenktuiten te kort, waardoor bij het vullen van de doseerbol een hoop geknoei het gevolg is. Zeker als de fles nog helemaal vol is. Bij de vorige verpakking was de schenktuit langer, die was prima. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier problemen mee heeft!
Gewenste Oplossing:
Ik zal weer tevreden zijn als de lengte van de tuit langer is.

