Klacht: Wasmaschine reparatie niet goed afgelopen.

op 10 mei 2016 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2014/2015 is er nadat er diverse malen bij ons een monteur is geweest bij ons uiteindelijk de trommel vervangen voor een nieuwe dit viel allemaal in de garantie periode nu een jaar later is de trommel gescheurd en volgens de moneteur is dit nog nooit voorgekomen, echter kunnen ze de trommel nu niet meer leveren dus hebben ze een omruil voorstel gedaan van 589€ hier ben ik het niet mee eens omdat de trommel een jaar geleden vervangen is en omdat dit biet meer leverbaar is moet ik een nieuwe kopen. Zeer teleurgesteld en slechte service.
Mvr gr
Jashwin Lachman

Gewenste Oplossing:

Als de trommel vervangen word of er moet een nieuwe waschmachine komen zonder kosten omdat dit al eigenlijk in 2014/2015 had moeten gebeuren volgens een medewerker van bosch-service na alle reparaties.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jashwin