Klacht: Wasmachine whirlpool

op 19 december 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Bij bcc een wasmachine gekocht van whirlpool. Deze begon al vrij snel te lekken. Kwam er een monteur ter plaatsen die vertelde mij niks te kunnen doen omdat het in een bedrijfspand staat. Wij hebben helaas de kleine lettertjes niet gelezen, maar je verwacht dat ook niet te hoeven doen aangezien je wel is vaker wat als bedrijf bij een elecktronica zaak koopt. De omhulsel van de wastrommel zit vol met scheuren! De monteur heeft ons gezegd dat dit niet eens aan te richten is met een hamer.
Hoe kan dat dan? Mijn was bestaat uit 7 schorten 2 handdoeken en 10 vaatdoekjes (op een drukke dag).
De monteur heeft wel de deksel van de zeepbakje vervangen(gratis) maar we zijn toch een bedrijf?en hebben dus geen garantie. Als het te duur wordt gaan ze dus de kleine letters erbij halen, en een productie fout dus vergoeden. Ik snap best dat winkels die me chemicaliën werken een professionele wasmachine moeten hebben, maar een pizzeria waar tomaten saus uit de kleding wordt gewassen niet. Ik was namelijk thuis de zelfde kleren.
Ik vindt dit zeer klant ontvriendelijk en een fout maken kan iedereen wij ook maar we lossen die wel op.

Ps. Tevens heeft de monteur gezegd dat veel van deze wasmachines lekken

Gratis de productie fout maken.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kvveen