Klacht: wasmachine wast na een half jaar niet goed meer en was komt er vies vochtig ruikend uit na een wasbeurt

op 20 juni 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Na een half jaar wasmachine WF80F5E5P4W/EN gebruikt te hebben, wast deze na ongeveer een maand niet goed meer. De was wordt niet meer schoon en ruikt niet fris gewassen na een wasbeurt.
Dit via mediamarkt gemeld, deze gaven het door aan Samsung. Vervolgens moest ik zelf met Samsung contact opnemen. Volgens de telefonist valt deze melding niet onder de garantie (?) en ben ik gedwongen zelf op te draaien voor de reparatiekosten. Deze bedragen bij aanvang E.90,- voorrijkosten, waarna tevens het uurloon en evt onderdelen in rekening gebracht worden. Als ik zelf een monteur laat komen vervalt direct alle garantie. De jongeman gaf me ook nog de tip mee de machine te reinigen. Niet volgens de standaard procedure behorende bij de machine (dit had ik zelf al uitgevoerd) maar via heet water en soda. Met het hete water moest ik dan wel oppassen, aldus de medewerker, want “als het spatte zou dat pijnlijk kunnen zijn op mijn benen”. Ik heb dhr aangegeven niet als een randdebiel behandeld te willen worden maar als een volwassen klant. Daar had hij geen boodschap aan.

Ik ben tevreden als Samsung een monteur laat komen die kosteloos mijn machine repareert. Tenslotte zit er garantie van twee jaar op de wasmachine, buiten die van 10 jaar op de motor. Ter vergelijking: een vriendin ondervond problemen met haar wasmachine na deze net zolang gebruikt te hebben, deze werd kosteloos vervangen door Coolblue.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Greve