Klacht: wasmachine samsung

op 27 april 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 06-04 hebben wij via de webshop een Samsung wasmachine besteld. wij zouden bevestingings email krijgen via emailadres mdebie@chello.nl.
Die hebben wij nooit ontvangen.
De wasmachine is op 07-04 afgeleverd dit kwamen wij te weten doordat mijn man nog even gebeld heeft over de aflever datum.
Mijn man en buurman hebben ervoor gezorgd dat de wasmachine buiten stond omdat deze door mediamarkt meegenoimen zou worden. Dit is niet gebeurt omdat de chauffeur aan gaf dat er zeker nog meer als 1 liter water in de machinde zat. dit heeft hij geconstateerd door naar de machine die buiten stond te kijken.
De wasmachine is ook niet door uw medewerkers op zijn plaats gezet en dit wisten wij niet. Mijn man en buurman hebben dit dus zelf moeten doen en ook hebben wij zelf de oude wasmachine moet afvoeren.
Op 16-04 zag ik dat de maschine water lekte. Mijn man heeft hierop telefonisch contact opgenomen met de klantenservice op 17-04. De medewerker heeft toen aangegeven dat de machine omgeruild zou worden.
Dit zou gebeuren op maandag 24-4 en hier zouden wij ook een mail over ontvangen wat niet is gebeurd.
Mijn man heeft op zaterdag 22-04 wederom met de servicedesk gebeld om navraag te doen.
Wij kregen toen te horen van uw medewerker dat de order wel in het systeem staat maar niet is doorgezet.
Zij heeft de melding doorgezet en aangegeven dat de ruiling niet op maandag 24-04 kon.
De 1e mogelijkheid zou zijn dinsdag 25-04 maar mijn man had al vrij genomen voor maandag dus dat was niet mogelijk.
Hierbij de afspraak gemaakt dat de machine op zaterdag 29-04 omgeruild zou worden.
Tot onze vebazing stopt er vandaag om 09.15 uur een witter bestelwagen voor de deur en stappen er 2 mannen uit van POST.Nl. Die kwamen de wasmachine ophalen.
Helaas was dit niet mogelijk omdat de machine nog aan het draaien was en de machine ook nog boven stond.
Mijn man heeft nog even gesproken met de coördinator van deze medewerkers om aan te geven dat wij nergens van af weten. Ook was het nog eens zo dat de machine niet omgeruild zou worden want de nieuwe machine stond niet in de wagen en de chauffeurs en coördinator gaven aan dat wij maar weer contact op moesten nemen met de servicedesk.
Dit maal maar weer gebeld met de servicedesk en die gaven aan dat er een mail was verstuurd samen met een voucher voor tien euro korting op een volgende aankoop.
U begrijpt het wel deze is ook niet aangekomen. We kregen de optie dat hij zaterdag 29-04 omgeruild kan worden, dus zou ik een hele week zonder wasmachine zitten.
Mijn man was er nu echt klaar mee na al die telefoontjes dat hij heeft aangegeven dat we van de aankoop af zien.
Uw medewerker Mevr. E Sluiter heeft dit met haar supervisor overlegd en aangegeven dat er een mail wordt verstuurd naar 2 emailadressen om de aankoop te annuleren en dat als de machine opgehaald is het aankoopbedrag binnen 3 dagen op onze rekening is terug geboekt.
U begrijpt misschien wel dat ik daar geen vertrouwen meer in heb.
Maar als het goed is wordt de machine zaterdag opgehaald en krijg ik mijn geld terug.
Er zou een mail verstuurd worden binnen 48 uur naar de volgende emailadressen.
mdebie@chello.nl en trudiedebie@upcmail.nl.

Ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken en hoop dat u er iets aan doet zodat andere klant dit niet meer mee hoeven te maken.
Ik wil deze klacht indienen omdat ik bang ben dat ik dadelijk geen wasmachine meer heb en ook mijn geld niet terug heb ontvangen.
Wat ons betreft is dit de laatste aankoop geweest die we bij uw bedrijf hebben gedaan.

Hoop spoedig wat van U te horen over hoe dit afgehandeld gaat worden.

Ik ben tevreden als alles goed afgehandeld wordt

Reactie van de melder van de klacht mdebie

3 maanden geleden - het is nu 04-05 en ik heb nog steeds niets gehoord, mijn geld is ook niet terug gestord

Alle klachten die gemeld zijn door mdebie