Klacht: wasmachine reparatie

op 04 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

goedenavond
wij hebben al jaren alles van samsung tv wasmachine noem maar op bij klachten als er iets een keer kapot ging ( wat weinig is gebeurt ) altijd goed geholpen . nu hadden we een probleem met onze wasmachine maakte herrie bij het centrifugeren naar bellen naar mediamarkt waar we de wasmachine hebben gekocht . werd er een bedrijf gestuurd ce repairs uit Dordrecht terwijl vroeger de samsung zelf eigen monteurs stuurde . na een hoop afspraken (verkeerde onderdelen en noem maar op ) werd de kuip en trommel vervangen . toen dat gedaan was bleef de wasmachine herrie maken de motor werd vervangen 10 jaar garantie daar op .gelijk ging de machine in storing moederbord vervangen ( na eerst weer de verkeerde ) nog steeds herrie !! heeft de monteur terwijl hij met het verkeerde moederbord bij ons was gebeld met hun zaak ik hoorde hem wat zeggen over de motor maar was zo boos dat ik het gesprek niet heb ik net gekeken hebben ze de oude motor gewoon terug gezet terwijl ze niet eens wisten wat nou echt het probleem was !!!!!!!!!!!!! ben er helemaal klaar mee met dat bedrijf ce repairs !!!

als de wasmachine weer goed werkt !!!!!!!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ricardolooystyn@hotmail.com